Zakoupil jsem jeden z vašich produktů online. Na koho se mohu obrátit ohledně servisu nebo záruky?
Inglesina uznává platnost záručních podmínek po dobu 24 po sobě jdoucích měsíců od data nákupu. Chcete-li požádat o bezplatnou výměnu nebo opravu, musíte se dostavit na prodejní místo, kde byl nákup proveden (buď v kamenném obchodě, nebo online), a předložit sériové číslo výrobku a kopii prodejního dokladu vystaveného při nákupu. Je na prodejci, aby kontaktoval naši společnost a posoudil nejvhodnější způsob řešení a poskytl vám příslušné informace o termínech a způsobech.
Další informace o záručním krytí našich výrobků naleznete na stránce Záruka a servis.
Lze použít náhradní díly nebo příslušenství jiných značek/společností?
Pro platnost záručních podmínek a především z bezpečnostních důvodů doporučujeme, abyste nepoužívali náhradní díly nebo příslušenství, které nebyly dodány a/nebo schváleny společností Inglesina.
Co mám dělat, když potřebuji opravu nebo náhradní díl?
Požadavky na náhradní díly, příslušenství nebo výměny vyřizují přímo naši autorizovaní prodejci. Navštivte prosím prodejce, u kterého jste zakoupili, nebo jiné autorizované prodejní místo. Za poskytnutí příslušných informací o dostupnosti a prodejních cenách odpovídá prodejce. Zde naleznete aktuální seznam prodejních míst s možností vyhledání toho, které je vám nejblíže.